Маліновська Л.Л.
Методи у
навчанні
1. Технологія «Мікрофон»
2. Фронтальне опитування
3. Проблемно-пошуковий метод
4. Фізичний диктант
5. Технологія «Ажурна пилка»
6. Повідомлення учнів
7. Робота в парах
8. Робота за круглим столом
9. Робота із взаємоперевіркою
10.
Розв’язування задач з коментуванням
11.
Самостійна робота учнів під контролем
вчителя
12.
Диференційована контрольна робота
13.
Мнемонічні правила при вивченні фізики
14.
Фізика і поезія
15.
Афоризми на уроках фізики
Наприклад, під час контрольної роботи епіграфом на уроці використовую слова
Ж. Руссо «Працюй для того, щоб насолоджуватися». При розв’язуванні задач –
«Коли задачу розв’язує хтось інший, усе легко, коли розв’язуєш сам – нічого не
виходить» Леонард Ейлер, або «Здібності, як мускули, ростуть при треніровках»
Академік В.Обручев. Також хороший виховний ефект дає використання на уроках
висловів видатних людей. Наведення цих висловів по ходу уроку і вчасно – дуже
корисно: вони, як блискавка, пронизують свідомість учнів і запам’ятовуються
надовго. Потрібно декілька секунд на цю справу, а цінність його безперечна. Ось
два: «Де думка сильна – там діло повне сили»
Шекспір, «Роби велике, не обіцяючи великого» Піфагор.
16.
Нестандартні уроки: урок – змагання,
урок – подорож, урок - конференція, урок – дослідження, урок - презентація
Немає коментарів:
Дописати коментар